Media Center krasjer når du klikker på Live TV

LØSNING: Klikk her for å fikse Windows-feilene dine og optimalisere systemet

Å fikse den beste måten å fikse Media Center Crashes når du klikker på Live Tv-problemer

Windows OS feilkonfigurering er den primære bidragende faktoren i Media Center Crashes når du klikker på Live Tv-problemer.

Derfor anbefaler vi sterkt at du bruker Media Center Crashes Når Klikk på Live Tv Recovery Tool for å korrigere Media Center Crashes Når Klikk på Live Tv-feil.

Gjennomgangen gir også grunnleggende feilsøkingsprosedyrer som følger for å løse årsakene til Media Center Crashes når du klikker på Live Tv-feilkoder.

Diskusjonen inneholder detaljerte instruksjoner for å fikse Media Center Crashes når du klikker på Live Tv-problemer i Windows-systemfiler.
Både manuelle og automatiserte teknikker er beskrevet som kan være beregnet for nybegynnere og avanserte brukere.

Hva er Media Center Crashes når du klikker på Live Tv-feil?

Et Media Center krasjer når du klikker på Live Tv-feilkodresultater fra noen hexadecimal partisjoneringsfeil. Dette formatet har blitt enkelt den hyppige typen som programvareutviklere søker for Windows-plattformsfiler og Windows OS-kompatible maskinvaredrivere og programvareapper.

Hver enkelt og hver hexadecimal kode identifiserer et annet minneadressepunkt som lastet instruksjoner når feilen ble opprettet. Utviklere og selskaper av programvareleverandører og komponentdrivere benytter ulike koder for å indikere ulike typer feil.
Media Center Crashes Når Click On Live Tv-feilkonsept ser ut til å være et langt signal sammen med en oversikt over sin egen opprinnelse. I mange tilfeller kan et Media Center krasjer når Klikk på Live Tv-feilkoden kunne ha flere Media Center Crashes når Klikk på Live Tv-parametere.

Flere meldinger

• Media Center Crashes Når Klikk på Live TV er tapt
  • Media Center krasjer når Klikk på Live Tv-krasj
  • Last ned Media Center Crashes når du klikker på Live TV
  • Media Center krasjer når du klikker på Live Tv-virus
  • Installer Media Center Crashes Når Klikk på Live Tv
  • Bli kvitt Media Center Crashes når du klikker på Live TV
  • Installer Media Center Crashes når du klikker på Live TV

Hvordan går Media Center Crashes når du klikker på Live Tv-feilkoder?

Vi anbefaler at du bruker dette verktøyet for å fikse feilen..

nedlasting

1. Last ned denne PC-reparasjonsverktøyet .
  2. Klikk start Scan for å finne eventuelle Windows-problemer.
  3. Klikk Reparer alle å fikse alle problemer.

Media Center Crashes Når Klikk på Live Tv-feil forventes å ødelagte filer i en Windows OS. Windows systemfil fordi det betyr en feil som kan utgjøre en stor sikkerhetsrisiko, er innsendingskorruksjon ganske alvorlig. Hvis det blir uovervåket, kan det føre til komplett og permanent tap i data og uvirksomhet for dette lagringsnettverket og / eller PC-enheten.

Media Center Crashes Når Klikk på Live Tv-feil er svært vanlig under PC-omstart som umiddelbart holder seg til nåværende malware eller virus sykdom henting og en tidligere dårlig nedleggelse. Slike episoder resulterer ofte i korrupsjon eller til og med total sletting av Windows-plattformsdokumenter. Hendelser kan utløse systemdokumentfeil. De fleste typiske eksempler består av: 1)) Ufullstendig programvareavdrag; 2) i komplett programvare Un installasjon; 3) feilkorrigerte komponentdrivere, sammen med 4) feilprogrammerte feilprogrammer.
Når prosedyringsfiler mangler eller er skadet, kan informasjon som er viktig for å kjøre programvare riktig ikke kobles sammen.

Spesifikke utløsere og alternativer til Media Center krasjer når du klikker på Live Tv-feil

• Start datamaskinen på nytt. Minnefeil blir ofte løst ved bare å starte enheten på nytt. Prøv det første for å se om det løser det eksakte feilkoden problemet.
  • Utilstrekkelig RAM. Bekreft at systemet har nok RAM til å kjøre en rekke programvareapper. Prosedyrekrav er vanligvis inkludert i pakkenavtalen som program-CDene ankom direkte eller oppført på programvareselskapets nettsted under "Dokumentasjon" eller en lignende overskrift.
  • Memory mismanagement. Mange applikasjoner krever avdrag av minnekontrollapps. Avinstaller det for å se om dette løser problemet hvis maskinen allerede har en minnehåndteringsprogramvare.
  • Utilstrekkelig plass: Før du installerer noe nytt program eller en driver, kontroller du absolutt gratis avstands tilgjengelighet til minst 100 til 500 megabyte på datamaskinens harddisk. Eventuelle beløp under som vil stoppe plass som er på grunn av utilstrekkelige filer ut av å utvide når det kreves.

For å vurdere HD FreeSpace på Windows 95, 98, NT, 2000, ME, XP, Vista og 7, åpne "Min datamaskin" eller til og med "personlig datamaskin". Deretter plasserer du musepekeren over ønsket og ønskelig klikk. Deretter klikker du på "Egenskaper" over popup-menyen. En dialogboks åpnes som viser summen av ledig plass og lagringspotensial.

• Programvareproblemer. Hvis tilbakevendende minne-relatert Media Center krasjer Når Klikk på Live Tv-feil oppstår når applikasjoner utføres, er selve programvaren mest mulig feil. Utfør en jakt og installer deretter flekker eller oppdateringer. Hvis feil fortsetter eller det ikke kan oppnås oppdateringer eller oppdateringer, kan du kontakte programvareutvikleren eller distributøren for å få hjelp.
  • Feil på systemminnet. Hvis alle ovennevnte måter ikke løser hukommelsesrelaterte Media Center Crashes Når du klikker på Live Tv-feilkoder, kan datamaskinens minne være feil. Forringende eller Feilaktig minne kan føre til feil på programvaren og forårsake programmet.

Nedenfor finner du instruksjoner for å finne minne. Fjern kortvarig minnepinner fra RAM-vasken. Deretter starter du systemet på nytt og ser om programmer kjører på bare de minnemodulene som er.

Spesialiserte programvareprogrammer er også lett tilgjengelige for å diagnostisere systemminneproblemer. Både Windows Vista og Windows 7-programmer har et forhåndsinstallert minnediagnostikkverktøy. For å aktivere det, klikk på "Start" -knappen og skriv deretter inn "minne" på "drift" -bransjen. Du vil bli motivert til å velge omstart som er neste eller omstart for å gjøre den nøyaktige minnetesten.

Den enkleste måten å fikse Media Center Crashes når du klikker på Live Tv-feil

2 Strategier for reparasjon av Media Center Crashes når du klikker på Live TV feil:

Manuell måte for brukere på høyt nivå

1. Start systemet ditt og logg inn som Administrator
  2. klikk på "Start", deretter "Alle programmer"> "Tilbehør"> "Systemverktøy"> "Systemgjenoppretting."
  3. I dialogboksen som åpnes, velg "gjenopprett personlig pc til en tidligere dato" og klikk på "Neste"
  4. Velg systemgjenopprettingspunktet med den siste datoen fra "Med denne spesifikke listen klikker du bare på et gjenopprettingspunkt"
  5. Klikk på "Neste"
  6. Klikk på "Next" igjen på bekreftelsesdialogboksen som åpnes.
  7. Automatisk systemgjenoppretting begynner og starter apparatet når det er ferdig.

Automatisk svar for nybegynnere PC-personer:

1. Nedlast Media Center Crashes når du klikker på Live Tv Repair Instrument
  2. Installer programmet når nedlastingen er fullført
  3. Klikk på "Scan" -knappen som vises på ditt aller første grensesnitt
  4. Klikk på "Reparer feil" -ikonet som kan vises etter at automatisk skanning er fullført
  5. Start enheten på nytt som vanlig

Kan denne informasjonen være nyttig? Ja

Gjelder:

• Microsoft Windows Update
  • Microsoft Update
  • Vista Business
  • Vista Enterprise